Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
72272 Τραγούδια, 223387 Ποιήματα, 27190 Μεταφράσεις, 26567 Αφιερώσεις
 
 Θανατική ποινή, από το μέλος Tdemetriades, 01-04-2011 @ 13:41

Η θανατική ποινή είναι η τιμωρία με θάνατο για κάποιον που προκάλεσε κάτι πολύ κακό. Υπάρχουν πολλές απόψεις γύρω από αυτό το θέμα το οποίο δεν είναι καθόλου εύκολο να συζητηθεί. Ποια είναι η δική σας άποψη όμως; Θα έπρεπε να τιμωρήσουμε με θάνατο κάποιον όσο κακό και αν προκάλεσε; Υπάρχουν κι άλλες λύσεις; Είναι η φυλακή μια καλή λύση για έναν δολοφόνο; Γράψτε τις απόψεις σας γύρω από αυτό το θέμα.

 
 
Προβάλλονται τα 20 πιο πρόσφατα σχόλια. Δείτε τα όλα
   Φουλίτσα, 18-12-2012 @ 12:35
Σίγουρα είμαστε κατά! Σίγουρα δεν έχουμε δικαίωμα να αφαιρούμε άλλες ζωές και ακόμα χειρότερα υπάρχει το ενδεχόμενο λάθους, μην ξεχνάμε το δράκο του σέιχ σου! Αλλά δηλώνω ένοχη, και παραδέχομαι πως πολλές φορές φαντάζομαι τα πιο φριχτά βασανιστήρια για ανθρώπους που κάνουν φριχτά εγκλήματα και δε δίνω δεκάρα για το αν η ζωή τους έχει αξία, βασικά θεωρώ ότι δεν έχει αξία! Όταν ακούω για μια μάνα και μια γιαγιά που κρατούσαν το μικρό τους κοριτσάκι έτσι ώστε να το βιάζει ο παππούς, δε μπορώ να σκεφτώ λογικά! Η οργή με ξεπερνάει!
   seizeTHEday, 23-01-2014 @ 10:36
http://1.bp.blogspot.com/_gjYMdEwDXpw/TMXvEh9kZyI/AAAAAAAAAj4/N3eNnN2RXmw/s1600/meligalas.%2Bxilioi%2Bkaloi%2Bxorane%2Bskata.jpg
   Ιχνηλάτης, 23-01-2014 @ 11:37
Προσοχή!!!! Ανακοίνωση!!!!

Ολοι με το ονομα "Χριστόδουλος"
άς έχουν τον νού τους!
Γιατι ή ασφάλεια, σε σταματάει και ρωτάει:
-Πώς λέγεσαι ; Χριστόδουλος;;;;
Μέσαααααααα!!!!!
   ALEXANDROS ELLHNAS, 23-01-2014 @ 11:52
Υπάρχει κάποια παροιμία που λέει,
όποιος σκάβει την πηγάδα του αλλουνού, πέφτει ο ίδιος μέσα?
(στην ...καραπηγάδα!)

   seizeTHEday, 24-01-2014 @ 09:56
Μαζί τους πνίξαμε
http://info-war.gr/2014/01/%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%AF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BD%CE%AF%CE%BE%CE%B1%CE%BC%CE%B5/
   seizeTHEday, 24-01-2014 @ 10:35
https://twitter.com/IncredibleMaps/status/425302736414859264

Η Ευρώπη... φρούριο.
Σκατά στη FRONTEX σας. Και στο Φασισμό σας. Και στο Ρατσισμό σας.

Ευυπόληπτοι νοικοκυραίοι της Ευρώπης που δε συμμετέχετε ποτέ σε ένα αντιφασιστικό ή αντιιμπεριαλιστικό συλλαλητήριο για να υποχρεώσετε τις κυβερνήσεις σας (...που εσείς τις εκλέξατε!) να απέχουν από τα αιματηρά σχέδια πολέμων και αποικιοκρατίας στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική.

Χριστιανοί του κώλου. Πατριώτες του κώλου.
Καλύτερα Άπατρις. Καλύτερα Άθεος.
Καλύτερα Διεθνιστής.

http://www.dramania.gr/videoflow/photos/vf_567399099_synthima-ratsistes.jpg
   λουκι-λουκ, 27-01-2014 @ 18:05
προσωπικα προτεινω το βιβλιο ''η τελευταια μερα ενος θανατοποινιτη'' του Βικτωρ Ουγκο...
   ALEXANDROS ELLHNAS, 08-02-2014 @ 10:32
Για το θέμα "Θανατική ποινή".

Όταν κάποιος εκτελεί εν ψυχρώ έξη ανθρώπους, επειδή αυτός μαζί με κάποια άλλα άτομα αποφάσισαν την καταδίκη τους, και ο οποίος συλλαμβάνεται, φυλακίζεται και καταδικάζεται έξη φορές σε ισόβια, εν συνεχεία εκτίει ένα μέρος της ποινής του, λαμβάνει άδειες εξόδου από τις φυλακές, τις παραβιάζει, "δραπετεύοντας" αφού προηγουμένως έχει δηλώσει ότι δεν μετανοεί για τις πράξεις του και σκοπεύει να τις επαναλάβει......

να μου επιτραπεί να αμφιβάλω για την κατάργηση της Θανατικής ποινής, γενικά και αορίστως.
Ας ερωτηθούν και οι συγγενείς των θυμάτων, πλευρικών και παράπλευρων, γενικά και αορίστως . . .
   john_karaha, 30-03-2014 @ 14:03
Για να θυμουνται οι παλαιοι και να μαθαινουν οι νεωτεροι σαν σημερα ημερα Κυριακη 30 Μαρτη 1952 εκτελεστηκε
Ο Νικος Μπελογιαννης
   seizeTHEday, 31-03-2014 @ 10:46
http://alithinapsemata.files.wordpress.com/2011/09/8.jpg

...και οι σύντροφοι του Μπελογιάννη Νίκος Καλούμενος, Δημήτρης Μπάτσης και Ηλίας Αργυριάδης.

http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/03/1952-3.html
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/03/1-1952-2.html
   maria va19, 26-05-2014 @ 10:00
ειμαι 100% κατα της θανατικης ποινης....οταν ενας ανθρωπος, τον οποιο θα μπορουσαμε να χαρακτηρισουμε δολοφονο, αφαιρεσει τη ζωη καποιου αλλου ,πιθανον να ειναι ενα ατομο ψυχικα διαταραγμενο...υπαρχει ομως και αλλη εκδοχη..θα μπορουσε καλλιστα αυτο το ατομο, να προβει σε αυτη την ενεργεια ωστε να καταφερει να προστατεψει τη δικη του ζωη..οταν ομως σκοτωσει καποιον εν γνωση του τοτε χρειαζεται να τιμωρηθει ως παραδειγματισμο αλλα οχι πολυ σκληρα...επομενως αν εμεις τον θανατωσουμε γινομαστε συνεργοι....τη θανατικη ποινη θα την επελεγα σαν εσχατη λυση...μπορει να μην την επελεγα και κα8ολου...οσο να ναι ειναι και αυτος ενας ανθρωπος...βοηθεια θελει οχι να τον καταδικασουμε...
εγω αυτο πιστευω..επεισης πιστευω πως και αλλοι εχουν την ιδια γνωμη με εμενα.. ....ο θανατος δεν ειναι λυση
   iokasth, 03-06-2014 @ 15:38
Φίλοι μου σε αυτήν την ερώτηση εχω απαντήσει, μα οχι εδώ.
Είμαι υπέρ με προϋποθέσεις.
Βιασμός ανηλίκου, εκεί δεν έχω έλεος. Βιασμός, με αποδειχτηκα ατράνταχτα στοιχεία κτλ Παρακινησει, για ναρκωτικά σε άτομα ευάλωτα και διακίνηση μεσώ αυτών.. έστω και έτσι καταστρέφουν αργά σταθερά και βασανιστικά ζωές,
Δημιουργούν άρρωστους στους δρόμους, οικογένειες διαλύονται, ενώ οι άλλοι πλουτίζουν και χαίρονται την ζωή. Έχουν δικαίωμα να δικαστούν αλλά συνήθως την γλυτώνουν.. Οι δε παιδεραστές και βιαστές, δεν υπάρχει λόγος να τους χαϊδέψουν δικηγόροι,και ουτε γινόμαστε συνεργοι , που ? οταν αθωα βρεφη κοματιαζονται, το αντιθετο, μαλιστα.. Για τον Θεό τι ελαφρυντικά θα βρουν, μήπως το ανήλικο παιδί έφταιξε η το βρέφος? ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΝΕΛΕΗΤΗ!!! Για λόγους Τιμής, θυμού, φόνου εκ προμελέτης η μη, εχει βέβαια τον λόγο πρώτα η δικαιοσύνη.! Εξαιρούνται οι ψυχικά ανισόρροποι, και μεριμνούν οι αρμόδιοι για τον εγκλεισμό και θεραπεία τους.
ΝεφΕλλη
   iokasth, 04-06-2014 @ 14:06
Μην μπερδεύουμε εκτελέσεις όπως, Μπελογιάννη και χιλιάδες παρόμοιες εκείνης της εποχής που για πολίτικες σκοπιμότητες, θυσίαζαν παλικάρια.
Όλοι έχουν δικαίωμα να δικαστούν, η αφαίρεση ζωής είναι ΟΤΙ ΤΟ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ. Εδώ εγώ μιλάω ΜΟΝΟΝ για Εμπόρους ναρκωτικών, παιδεραστές, βιαστές, παράδειγμα το κορίτσι που ταρακούνησε ολη την Ελλάδα και τον εξω κόσμο. Ακόμα και να ζήσει, απλά θα υπάρχει. Η ζωή της έχει αφαιρεθεί, ειχε αυτο το κτηνος δικαίωμα?
   ψιτ-ψιτ, 27-06-2014 @ 19:22
   ALEXANDROS ELLHNAS, 01-07-2014 @ 09:23
με Ιοκάστη.
http://www.makeleio.gr/?p=111599
   Μπούρμπουρ Λίθρας, 07-07-2014 @ 06:29
εγώ με εμένα
   iokasth, 11-07-2014 @ 20:41
Nai το διαβασα, σιχαμα και η μαννα και εκεινος....
   Μπούρμπουρ Λίθρας, 25-07-2014 @ 04:37
απίστευτο το τι ακούμε εν έτει 2014.Υπερ της θανατικής ποινής!
πόσο πιο αναχρονιστικά σχόλια πια;Δεν καταλαβαίνετε ότι άπαξ και η πόρτα της θανατικής ποινής άνοιγε ξανά δίνεις δικαίωμα σε κάθε λογής ορέξεις να μιλάνε για ΜΟΝΟΝ και ΜΟΝΟΝ;
εσύ ιοκάστη είσαι ευαίσθητη με τον βιασμό και το κορίτσι.γούστο σου καπέλο σου.επιτρέποντας να εφαρμοστεί ξανά η θανατική ποινή η οποία σημειωτέον εδώ καταργήθηκε με νομο του παπανδρέου το 1993 και συνταγματικά πια μέσω της ευρωπαικής ένωσης το 2001 επιπλέον όλα τα προηγούμενα χρόνια η τελευταία εκτέλεση ήταν το 1972(20 χρόνια πριν!) του Βασίλη Λυμπέρη έχοντας κάψει ζωντανούς την πρώην σύζυγό του, την πεθερά του και τα δύο του παιδιά στο σπίτι τους στο Χαλάνδρι και ο οποίος καταδικάστηκε και εκτελέστηκε σε πεδίο βολής στο Ηράκλειο, δίνεις το δικαίωμα έτσι στον διπλανό σου να πεί και αυτός για παράδειγμα θέλω και εγώ Θανατική ποινή για όλους όσους δεν πιστεύουν στην επίσημη θρησκεία του κράτους γιατί είμαι ευαίσθητος θρσησκόληπτος και είμαστε πολλοί,(το οποίο ισχύει για πολλές μουσουλμανικές χώρες που έχουν ακόμα την θανατική ποινή πέρα απ'την αμερική και την κίνα,ινδία και ινδονησία που δεν είναι μουσουλμανικές αλλά οι πιο πολυπληθείς, με τρομερές ανισότητες σε πολλά επίπεδα με κυριότερη την ακραία φτώχεια και τον πλουτισμό..) στους παράνομους μετανάστες και σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ,ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ.γιατί όχι;
Η θανατική ποινή δεν αποτελεί καμία είδους λύση,το κορίτσι που ανέφερες ως παράδειγμα χρειάζεται ψυχολογική υποστήριξη και αίσθημα ασφάλειας και όχι θανατική ποινή για γίνει,νιώσει καλύτερα(σημειωτέον στην αμερική του ακραίου φιλελευθερισμού η κοινωνία νίπτει τας χείρας της μια ώρα νωρίτερα μέσω της θανατικής ποινής με τις ευθύνες της ως προς την περίθαλψη των όποιων θυμάτων του όποιου εγκλήματος και την κοινωνική περίθαλψη εν γένει που επιμελώς με αυτόν και χίλλιους τρόπους αποσιωπά.Αυτή την κοινωνία που αν πας ανασφάλιστος από ιδιωτική ασφάλιση στο νοσοκομείο καλούν ταξί να σε αφήσει στην γωνία του δρόμου ξυπνώντας από την αναισθησία του διακοπτόμενου χειρουργείου με την ρόμπα του ασθενή στην μέση του δρόμου.ο τζίρος απ'τα όπλα ανέρχεται σε δις και που κατα τα άλλα ''κόπτεται'' για το κοινό καλό ονειρεύεσαι;)οι όποιοι συγγενείς(όχι του κοριτσιού γενικά μιλούσα και μιλάω) δεν γυρεύουν δικαιοσύνη αλλά αίσθημα δικαιοσύνης δηλαδή τίποτα παραπάνω από ικανοποίηση του θυμού τους που είναι ο χειρότερος σύμβουλος σε προσωπικό επίπεδο πόσο μάλλον για τους θεσμούς μιας κοινωνίας που μη χειρότερα αν λειτουργούν με το θυμικό και όχι το λογικό και εν τέλει η θανατική ποινή είναι κερκόπορτα σε μια χώρα.Δίνει δικαίωμα άπαξ και την επιτρέψεις να την επικαλείται ο καθένας για κάθε τι ευφάνταστο και μη καταπατώντας βασικά ανθρώπινα δικαιώματα.Μπορείς να διανοηθείς καν την έκταση της τελευταίας πρότασης;για κάποιο λόγο καταργείται η θανατική ποινή και καλό είναι ιστορικά η ανθρώπινη κοινωνία να μην γυρίσει πίσω ποτέ.
   iokasth, 19-08-2014 @ 11:10
Μπουρμπου Λιθρα μου φαινεται οτι δεν διαβασες προσεχτικα και τα δυο σχόλιά μου ..
Τι σχεση εχουν ολα αυτα που εγραψες με τα δικα μου σχόλια . ?
Ειμαι ξεκαθαρη και μαλιστα τονιζω για ποιες καταστασεις.. ΑΛΙΜΟΝΟ με ελαφρα την καρδια δεν μου βγαινουν τετοια λογια.
Αν δεν σου κανει κοπο ξαναδιαβασε τα. Οχι οτι διαφωνω με οτι γραφεις, σε πολλα συμφωνω, μα οχι ως απάντηση στα σχολια μου.
Ειμαι σαφεστατη...λυπάμαι που με παρεξηγησες.
Ισα ισα εν ετει 2014 ας υπαρχουν....ο,λα ο,σα ανεφερα.??? με μονο δικαστικες αποφασεις ? σωθηκαμε.
Ας αχρηστευουν κοριτσια παιδια, μωρα, κ.τ.λ/ ας πινουν υστερα καφεδακι και μετα ψυχολογικη υποστηριξη...ας ειναι και ετσι . Γονεις ησυχαστε.....
Τελος πάντων ειναι καλυτερα να μην ξανοιγεται κανεις σς τετοιες σοβαρες συζητησεις. Νασαι καλά και ο καθενας εχει την γνωμη του και οσο για τις ευαισθησιες μου ασε καλυτερα, με εχουν κρινει...

   ψιτ-ψιτ, 26-08-2014 @ 20:36
ζητώ Φανατική ποινή


Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο