Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
72354 Τραγούδια, 225277 Ποιήματα, 27190 Μεταφράσεις, 26567 Αφιερώσεις
 
 Διαγραφές μελών, από το μέλος galanta, 19-05-2009 @ 21:59

Από καιρού εις καιρόν λαμβάνω διάφορα αιτήματα από μέλη, ώστε να διαγράψω τους λογαριασμούς τους. Συχνά, τα μέλη αυτά αλλάζουν γνώμη σε σύντομο διάστημα, ενώ άλλες φορές επιμένουν. Σε αρκετές περιπτώσεις, η σχετική κωλυσιεργία που επιδεικνύω στο να απαντήσω και να ανταποκριθώ σε αυτά τα αιτήματα, έχει αποβεί σε καλό, επειδή ακριβώς υπάρχει τελικά μεταστροφή στην άποψή τους.

Για τον σκοπό αυτό, δημιουργείται αυτό το θέμα, ώστε να μπορεί κάποιος σε κοινή θέα να ζητά τη διαγραφή του, ώστε να υπάρχει και ένα τεκμήριο ότι δεν κάνω διαγραφές από του κεφαλιού μου, αλλά επειδή αυτό ζητήθηκε. Αφού λοιπόν καταγράφεται εδώ, θα υπάρχει μια περίοδος ζύμωσης και ωρίμανσης, και θα πραγματοποιείται το αίτημα, αν εξακολουθεί, μετά από περίπου δέκα μέρες.

Εγκαινιάζω τις κατόπιν αιτήσεων διαγραφές, με τα παρακάτω μέλη, που το έχουν ζητήσει εδώ και καιρό:

socrates
William George Allum
catdamour

Αφού γίνει μια διαγραφή, δε θα είναι δυνατή η επαναφορά του λογαριασμού, παρά μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις, και μάλιστα κατά το ένα μέρος της δραστηριότητας του διαγραφέντος μέλους. Η διαγραφή μέλους συνεπάγεται διαγραφή δημιουργιών, σχολίων, μηνυμάτων, αλλά όχι στίχων τραγουδιών που έχει αποστείλει.

 
 
Προβάλλονται τα 20 πιο πρόσφατα σχόλια. Δείτε τα όλα
   arpistre, 16-06-2016 @ 19:49
σαν σήμερα, 16 Ιουνίου 1945, πέφτουν ο Άρης Βελουχιώτης και ο Τζαβέλλας στο φαράγγι του Φάγγου, στη Μεσούντα Άρτας. Για την τρομοκράτηση του κόσμου, τα κεφάλια τους κρεμάστηκαν από τους φασίστες στο φανοστάτη της ντροπής στα Τρίκαλα.
Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που τιμούν την ιστορία των αγώνων για ελευθερία και ισότητα και στο γεωγραφικό χώρο που μεγάλωσαν, αλλά και αλλού. Γι' αυτούς τους ανθρώπους είναι αδιανόητο να συνευρίσκονται σε τόπους, όπου επίσημα οι φασίστες έχουν θέση.
Εκκρεμεί το αίτημα για διαγραφή του χρυσαβγίτικου ύμνου από το αρχείο τραγουδιών. Το ότι μένει αναπάντητο με εντυπωσιάζει, στην περίπτωση της τοποθέτησης διαφημίσεων η διαχείριση δεν ήταν εξίσου φειδωλή στη συζήτηση.
   Μπούρμπουρ Λίθρας, 17-06-2016 @ 05:43
με psixopaidi.σε ένα ψηφιακό αρχείο με τόσους ύμνους ήδη από ομάδες,κόμματα,νέα δημοκρατία,πασοκ,εαμ,ελας,η διεθνής και τόσα και τόσα άλλα,με κατηγορία ορφανά ακόμα και ως πηγή από το youtube ή όλα χωράνε ή τίποτα.
δεν είμαι υπέρ της λογοκρισίας σε καμία περίπτωση.γιατί λογοκρισία προτείνετε δημιουργώντας έτσι ένα πρωτοφανές προηγούμενο στο σάιτ να κατέβουν στίχοι από απαίτηση μελών και το οποίο αν γίνει όπως απαιτείτε τότε ο καθένας έχει το δικαίωμα να ζητάει λογοκρισία αναλόγως της δικής του οπτικής όποια και αν είναι αυτή.
χίλλιες φορές σκωπτική διάθεση,αρνητικά σχόλια,μηδένική βαθμολογία κάτω απο δημιουργίες τέτοιες παρά απαίτηση για λογοκρισία.
και όχι αρπιστρε μια ανάγνωση δεν ανεβάζει δημοφιλία.όπως λέει και το ρητό το να μπείς σε μια εκλησσία δεν σε κάνει χριστιανό όπως και το να μπείς σε ένα γκαράζ δεν σε κανει αυτοκίνητο.το ίδιο ισχύει διαβάζοντας τις χριστιανικές γραφές,το κοράνι,ο αγών μου κτλ.πολύ τα διαβάζουν με φιλολογική περιέργεια και με κρίση παρόλο το στίγμα ή τον φόβο που πολλοί έχουν.και εδώ μιλάμε για έναν ύμνο χαζοτράγουδο προπαγάνδας και καμία σχέση με το πραγματιστικό πρόβλημα της εγκληματικής δράσης της νεοναζιστικής χρυσής αυγής.
είναι φασαρία για το τίποτα.αδιάφορο είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει όπως και όλα τα υπόλοιπα από πραγματιστικής άποψης και της κατάστασης που βιώνουμε ως κοινωνία και πολιτικό σύστημα.
όσο για τα σχολια για τον γκαλάντα τον χώρο και τα μέλη τα βρίσκω το λιγότερο αμετροεπή,αγενή και προσβλητικά ειδικά από δύο μέλη σαν εσάς που είστε και παλιά και δεν γραφτήκατε χθες.
ερώτηση:το γεγονός ότι μπήκαν διαφημίσεις και το θεωρείς ήττα και το ότι δεν έγινε διαχειριστής με μισθό ο seize επηρεάζει καθόλου την συμπεριφορά σας την στιγμή που κατά ομολογία και των δύο δεν μπαίνετε έτσι και αλλιώς συχνά και δεν γράφετε και ουτε διαβάζετε δημιουργίες έτσι και αλλιώς;δεν καταλαβαίνω αυτό το έτσι και αλλιώς παράλογο δεν μπορώ να συνυπάρξω σε ένα χώρο φασιστικό.το βρίσκω ανέξοδο,προσβλητικό για τους υπολοίπους και υποκριτικό την στιγμή που δεν διαβάζετε και δεν γράφετε και δεν μπαίνετε και συχνά.και το περίεργο είναι που θέλεις να πάρεις και τους στίχους που έχεις δώσει τραγουδιών (όχι τις προσωπικές σου δημιουργίες αυτές δεν υπάρχουν έτσι και αλλιώς)ώς ένα είδος τιμωρίας ή αδιαφορίας(;) για τον χώρο που κάποτε έμπαινες και προφανώς ο γκαλάντα κανέναν δεν έδιωξε ποτέ και οι πόρτες είναι ανοιχτές;
δεν μπορώ να καταλάβω αλλά η δική μου εντύπωση είναι ότι υποκρισία,λογοκρισία και κανένας ύμνος δεν λήφθηκε ποτέ σοβαρά από κανέναν και για τίποτα.δεν επαφιωνται εξ'ορισμού τους με καμία κοινωνικοοικονομικοπολιτική πραγματικότητα για τα παίρνει κανείς στα σοβαρά
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=13480
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=1118
μάνος λοιζος και όμως το τραγούδι ήταν ύμνος για δεκαετίες του πασοκ
η κόρη του απαγόρεψε να το έχουν ως ύμνο μόλις το 2012-13
κτλ κτλ κτλ
εκεί επαφίεται το πρόβλημα της κοινωνίας με την πραγματικότητα;στα σαχλοτράγουδα;....
με εμφυλίους μεταπολιτευση και μια ιστορία εν γένει που μας έφτασε στο χρεωκοπημένο ηθικά,πολιτικά και οικονομικά
τώρα και σήμερα με μνημονιακή βουλή να παριστάνει ''το δημοκρατικό τόξο'' έναντι των καθαρμάτων φασιστών νεοναζιστών με 99 χρόνια υπερταμείο ιδιωτικοποίησης 71000 ακινήτων και την ανισότητα μεγαλύτερη όσο ποτέ άλλοτε;μια πλήρως χρεωκοπήμενη κοινωνία με σάπιο πολιτικό σύστημα όπου και οι 300 είναι συστημικότατοι,διεφθαρμένοι και προστατευμένοι από ένα κουρελόχαρτο σύνταγμα ώστε οι αποφάσεις να τηρούνται αδιαλειπτα από άνωθεν και άλλα συμφέροντα και το πρόβλημα μας είναι τα όποια,ολα σαχλοκούδουνα στα αυτιά μας;
   psixopedi, 17-06-2016 @ 11:45
Μπούρμπου Λίθρας γνωρίζω πως οι κινήσεις και των δύο αυτών μελών έγιναν με καλή πρόθεση- απλά εκτίμησαν το θέμα με το δικό τους τρόπο και έπραξαν.
Από εκεί και πέρα βλέπω πως εξομοιώνεις κάπως τα τραγούδια του Λοίζου με τον ύμνο της χρυσής αυγής- κάτι το οποίο δεν είναι καθόλου σωστό. Γιατί παρόλο που όλα τα βιβλία έχουν το δικαίωμα να βρίσκονται στην ίδια βιβλιοθήκη δεν είναι ίδια μεταξύ τους.
Τα τραγούδια του Λοίζου αντιπροσωπεύουν τον ανθρωπισμό και την ελευθερία και ο ύμνος της χρυσής αυγής τους μισάνθρωπους και τους σκοταδιστές. Άρα λοιπόν και τα σαχλοκούδουνα όπως τα αποκαλείς έχει σημασία τι γκλινγκ γκλανγκ κάνουν. Κι ας πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης από διάφορα λαμόγια όπως οι πασοκτζήδες.
Τα κανάλια με το να αποκλείουν από τις συζητήσεις τους βουλευτές της χρυσής αυγής ουσιαστικά τους προστατεύουν, γνωρίζοντας πως ο λόγος και η συμπεριφορά τους θα είχε αρνητικά για τους ίδιους αποτελέσματα, ενώ παράλληλα μεταδίδουν στιγμιότυπα από τη βουλή με τους χρυσαυγίτες να πετούν το μνημόνιο στα μούτρα των άλλων βουλευτών – κάτι που μιλά στο συναίσθημα του κάθε φτωχοποιημένου Έλληνα- είναι η τέλεια λαικίστικη τακτική.
Αντίθετα, έχοντας πάντα αποκλεισμένο τον αναρχικό πολιτικό λόγο, μεταδίδουν στιγμιότυπα από ‘’βίαιες’’ ενέργειες των αναρχικών, αποσιωπώντας συστηματικά όλες τις άλλες κοινωνικές τους δράσεις και παρεμβάσεις σε εργασιακούς χώρους, γειτονιές κλπ, θέλοντας έτσι να τους συνδέσουν με τη βία και τον χουλιγκανισμό.
Πίσω από αυτή τη στάση κρύβεται ένα ολόκληρο φασιστικό πολιτικό σύστημα, στην Ελλάδα και σε ολόκληρο τον κόσμο.
   arpistre, 17-06-2016 @ 20:08
Μπούρμπουρ Λίθρας οι απαντήσεις είναι αρνητικές στα ερωτήματα που έθεσες
1) Όχι, το αίτημα διαγραφής δεν σχετίζεται με τις διαφημίσεις. Είχα κάνει πρόταση για τη θέση των διαφημίσεων, άρα δεν ήμουν κάθετα αντίθετη, άρα δεν υπάρχει πικρία ή εκδικητικότητα
2) Όχι, το παραπάνω αίτημα δεν ήταν ένα όχημα για να ανέβει το εισόδημα του seizeTHEday. Δεν είπα και δεν υπονόησα ότι η διαχείριση ασκείται πλημμελώς και ότι πρέπει να την αναλάβει άλλος επί πληρωμή. Τα σχόλια είναι όλα καταγεγραμμένα
3) Όχι, δεν υπάρχει μια οργανωμένη κλίκα πίσω από όλα αυτά. Το θέμα ανοίχτηκε πρωτοβουλιακά και η πρόθεση δεν ήταν να βλάψει το stixoi.info. Η πρόθεση ήταν και παραμένει να μη γίνει το stixoi.info ο δούρειος ίππος για τη νομιμοποίηση του φασιστικού λόγου

Κατά τα άλλα, ούτε παράλογες απαιτήσεις, ούτε εκβιασμοί, δεν έχω την αντίληψη ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Τα πράγματα είναι πιο απλά:
Διατυπώνεται δημόσια στη διαχείριση αίτημα διαγραφής του συγκεκριμένου ύμνου για τους λόγους που έχουν εκτεθεί. Παράλληλα ανοίγει και ένα πεδίο ζύμωσης με τα σχόλια άλλων μελών, των οποίων οι απόψεις είναι εξίσου σεβαστές. Υπάρχει το ενδεχόμενο να μη γίνει δεκτό το αίτημα. Γνωρίζοντας τα αξιακά μου όρια, θέτω εναλλακτικά το αίτημα διαγραφής μου. Νομίζω είναι αρκετά δίκαιο.
Στα τραγούδια που ζητάω να διαγραφούν μαζί μου υπάρχουν πχ των "social waste" και των "ωχρά σπειροχαίτη" με στίχο ξεκάθαρα εχθρικό προς την επιλογή που ελπίζω να μην κάνει το σάιτ. Οι αναρτήσεις έγιναν από γνήσιο ενδιαφέρον προς το εγχείρημα του αρχείου. Αφού τα ανέβασα όμως, μου αναλογεί και να υπερασπιστώ την τύχη τους και τον λόγο ύπαρξής τους και να μη θέλω να έχουν θέση σε ένα τσουβάλι που όλα τα σφάζει-όλα τα μαχαιρώνει αδιακρίτως. Όποια μέλη διαφωνούν, έχουν τη δυνατότητα να τα ξαναανεβάσουν με τη δική τους ευθύνη.
Μπούρμπουρ Λίθρας προφανώς εννοούμε διαφορετικά την αγένεια και την αμετροέπεια, αλλά νομίζω ότι δεν είναι σκόπιμο να το συζητήσουμε εδώ, γιατί θα ξεφύγουμε από το θέμα. Κρινόμαστε έτσι κι αλλιώς.
   Μπούρμπουρ Λίθρας, 18-06-2016 @ 03:43
psixopaidi ως τραγούδι του λοίζου είναι πανέμορφο ως ύμνος του πασόκ είναι που μου φέρνει τα γέλια.συμφωνώ δηλαδή και ίσως η επιλογή της λέξης σαχλοκούδουνα να μην είναι και η καλυτερη εν προκειμένω για να εκφράσω αυτό που ήθελα να πώ από ιστορικής σημασίας και συνέχειας στο σήμερα και το τώρα.για την ΧΑ συμφωνώ επίσης.για αυτό και την ανέφερα συστημικότατη ως γέννημα αναγκαιότητας της άμυνας του συστήματος και των συμφερόντων ως αυτό έχει στην απειλή που κυοφορούσε η ελπίδα του συριζα που αποδείχτηκε όμως μια από τα ίδια.η χα παραμένει ως ανάγκη και πάγκος στην γωνία μέχρι το σύστημα να εξαντλήσει όλες του τις επιλογές.για την αναρχία δεν έχω άποψη εκτός ίσως λίγης συμπάθειας θεωρητικά ως ρομαντική ουτοπία.θεωρητικά είμαι ένας μετριοπαθής σοσιαλιστής που δεν έχει ψηφίσει ποτέ πασοκ και αναζητεί έναν φορέα μετριοπαθή και συγκροτημένο να βγούμε εκτός ευρώ και ευρώπης σε ένα κράτος δημιουργίας πρόνοιας δικαίου ισονομίας και ισοτιμίας όπως απέτυχε σε αυτό παταγωδώς η μεταπολίτευση.μακάρι και πιο αριστερά αν γινεται με καθολική δωρεάν υγεία και πρόσβαση σε αυτήν για όλους και πραγματική δωρεάν παιδεία χωρίς ίχνος θεοκρατίας και της παραμικρής επιδρασης της στους θεσμούς και την πολιτεία και την ζωή και επιλογές των ανθρώπων αλλά για κάτι τέτοιο χρειαζεται να το θέλει και η ίδια κοινωνία.παράλληλα με μια σύνθεση αγοράς που το κράτος θα λειτουργεί πραγματικά ρυθμιστικά χωρίς να εμποδιζει και την ιδιωτική πρωτοβουλία παρά μόνο αν πρέπει αλλά ούτε θα αποτελεί και τροφό κατά το διεστραμμένο και καθόλα συμφεροντολογικό νεοφιλελεύθερο δόγμα ενώ οι δαπάνες του και υπηρεσίες για το ίδιο θα είναι στοχευμένες και κοστολογημένες σωστά μακριά από κάθε είδους πελατειακή λογική αλλά ενός κράτους σοβαρού και πρόνοιας με αναλογικότητα και εξορθολόγηση φόρων με συνέχεια ανεξαρτήτως του πολιτικού προσωπικού στα έδρανα.αυτά για μια ιδέα περίπου να καταλαβεις τι θέλω και τι περίπου πιστεύω πάνω κάτω για μια ιδέα.αυτή που με συγκίνησε αφάνταστα και ακόμα το κάνει είναι η ιδέα της άμεσης δημοκρατίας χωρίς ενδιάμεσους αντιπροσώπους.το κίνημα της πλατείας των αγανακτισμένων λοιδορήθηκε,το καπέλωσαν και το εκμεταλλεύτηκαν πολλοί και πολλά κόμματα και το αντιμετώπισαν στην αρχή όλοι με συμπάθεια ως ένα καπρίτσιο που όμως όταν συνέχισε να επιμένει ξυλοκοπήθηκε και διαλύθηκε.υπήρχε όμως κάτι το αφάνταστο σαν χαρμολύπη να βλέπεις ανθρώπους να κάνουν προτάσεις και να αποφασίζουν οι ίδιοι δια χειρός στην πλατεία.κρίμα που δεν κράτησε περισσότερο από κάτι ακαθόριστο ώστε να ευοδώσει τουλάχιστον σε μια ιδέα πιο αντιπροσωπευτική και ελέγχου του συστήματος απ'τον πολίτη απ'ότι ευαγγελίζεται το σημερινό.ίσως και για αυτό τελικά κατέβασαν στην πλατεία τα ματ και αυτή η κίνηση ήταν και έκφραση του ίδιου του φόβου του συστήματος.πολίτες με έλεγχο της ζωής τους

arpistre δεν έχω κάτι άλλο να συμπληρώσω εκτός ίσως του ότι ίσως ξανασκεφτείτε εσύ και ο seizethesky μήπως οι αντιδράσεις σας είναι υπερβολικές,επανεξετάστε τους λόγους και τα αποτέλεσματα και το σκεπτικό σας.αυτό δεν έχω κάτι άλλο να πώ.
   ψιτ-ψιτ, 18-06-2016 @ 10:20
Νομιζω οτι οι αντιδράσεις, ειτε υπερβολικές ειτε καθολου ,ειναι αυτες που χαρακτηρίζουν τον καθενα μας , στην περιπτωση αυτη προτιμώ το υπερ απο το καθό.
   psixopedi, 19-06-2016 @ 11:43
|Χαίρομαι για την απάντησή σου Μπούρμπου Λίρθας γιατί κάποια πράγματα έχει αξία να αποσαφηνίζονται για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις.
Η αναρχία δεν βασίζεται σε αυθαίρετες ιδεοληψίες αλλά σε αναλύσεις της πραγματικότητας που μέσα στον χρόνο δυστυχώς επαληθεύονται . Κανείς όμως δεν είναι κάτοχος της απόλυτης αλήθειας.
Ουτοπία είναι να πιστεύει κάποιος πως η ανθρωπότητα μπορεί να υπάρξει για πολύ ακόμα ως έχει.
Όντως το κίνημα των αγανακτισμένων ήταν μια αυθόρμητη κίνηση του λαού- γι αυτό και ποτέ δεν έπαιζαν στην πλατεία Συντάγματος περισσότερα μάτια από τότε.
Συμφωνώ με τον ψιτ-ψιτ γιατί η arpistre και ο seizeTheday εντόπισαν και αντέδρασαν στο γεγονός δίνοντας στους υπόλοιπους τη δυνατότητα να πάρουμε θέση και να αναπτύξουμε τις απόψεις μας συμφωνώντας ή διαφωνώντας.
   Αγνή, 19-06-2016 @ 18:20
γι αυτό και ποτέ δεν έπαιζαν στην πλατεία Συντάγματος περισσότερα μάτια?
   arpistre, 23-06-2016 @ 15:26
Μετά από τόσες μέρες, νομίζω ότι το θέμα της διαγραφής του χρυσαβγίτικου ύμνου δεν μπορεί να σέρνεται σαν εκκρεμότητα. Εξάλλου και η σιωπή, συνήθως έχει κάτι να πει, ιδίως η εκκωφαντική. Στην προκειμένη περίπτωση, μπορεί και να θέλει να πει ότι όσα γράφουμε στα θέματα συζήτησης δεν έχουν και μεγάλη σημασία, αφού στην τελική άλλος αποφασίζει. Πολύ περισσότερο, όταν δεν προβλέπεται διαδικασία αυτοδιαγραφής.
Από πλευράς μου, μετανιώνω για τρία τραγούδια που ανέβασα, που προέρχονται από μπάντες κινηματικές με την ευρεία έννοια και υπάρχει ένα ηθικό και πολιτικό πρόβλημα να βρίσκονται δίπλα στα φασιστοτράγουδα. Τώρα, αν αυτό δεν γίνεται αντιληπτό, τόσο το χειρότερο για όλους μας.
Καλή συνέχεια σε εκείνους και εκείνες που πέρα από τις εικονικές κατασκευές, ανταλλάξαμε κάποιες κουβέντες και στην πραγματική ζωή.


   FRACTALS, 02-07-2016 @ 23:41
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=261144&step=3

αίτημα διαγραφής του χρυσαβγίτικου ύμνου … και από εμένα ...
   Μπούρμπουρ Λίθρας, 24-08-2016 @ 00:08
και να μην ξεχνάς εκαβίτη.τα παπάρια μας και την παπαριά σου να πάρεις φεύγοντας.
   errikos_rwot, 18-11-2016 @ 15:08
Αιτούμαι την διαγραφή του λογαριασμού μου από site σας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
errikos_rwot
   χωρίς λόγια, 19-11-2016 @ 12:40
Καλησπέρα. Παρακαλώ την διεύθυνση του σάιτ να διαγράψει άμεσα τον λογαριασμό μου.
   Faber-Castell, 16-12-2016 @ 11:22
κι εγώ αιτούμαι να διαγραφουν όσοι γράφουν ποιηματα
εγώ να μεινω γιατι δεν ξερω να γράφω
   tsikali, 14-01-2017 @ 11:08
επιθυμώ να διαγραφεί ο λογαριασμός μου απο το site σας.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
   galazio_kyma, 12-02-2017 @ 17:21
επιθυμώ να διαγραφεί ο λογαριασμός μου απο το site σας.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
   Faber-Castell, 13-02-2017 @ 13:22
εσείς οι 2 αποπάνω. κάποιος αντιγράφει κάποιον μου φαινεται
   errikos_rwot, 17-02-2017 @ 17:18
Έρχομαι για δεύτερη φορά, αιτούμενος την διαγραφή του νικ μου.
Ελπίζω να γίνει αποδεκτό το αίτημά μου.
   thoughtsONpaper, 03-08-2017 @ 13:08
@Ντοματούλα το σάιτ είναι σε αυτόματο πιλότο εδώ και πολλά χρόνια. Γίνονται μετά βίας τα απολύτως απαραίτητα και μετά από πολύ καιρό. Άρα μην περιμένεις και πολλά-πολλά. (Έτσι δίνεται χωρο/χρόνος άπλετος ώστε να παίζουν μπάλα: η (γριά) ακατονόμαστη (και οι περί αυτής), τα διάφορα troll, η καγκουριά, τα φασιστοειδή, η δηθενιά, τα κουτσομπολιά, τα αλληλομαχαιρώματα της... Τέχνης βέβαια -μουαχαχαχαχαααα..., κτλ, κτλ, κτλ. Και όποιο μέλος Θέλει -διότι πολλοί που έχουν φύγει Δεν νομίζω να το έκαναν γι'αυτόν τον λόγο- να κρατήσει μια στοιχειώδη Αξιοπρέπεια αποχωρεί με ελαφρά πηδηματάκια. Και η... ζωή συνεχίζεται...)
   Ιχνηλάτης, 04-08-2017 @ 10:49
thoughtsONpaper


Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο