Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
100472 Τραγούδια, 242916 Ποιήματα, 28004 Μεταφράσεις, 26570 Αφιερώσεις
 

 Καταγγελία για Χρυσή Αυγή
 8-6-2016, 15:49 (τελευταία τροποποίηση 10-6-2016, 01:17)
 
Σήμερα είδα το σχόλιο της arpistre στα θέματα συζήτησης:
arpistre, 08-06-2016 @ 05:04
"ζητάω από τον διαχειριστή να διαγράψει την καταχώριση του "ύμνου" της χρυσής αβγής από το τμήμα συλλογής τραγουδιών είναι κατάντια το stixoi.info να ξεπλένει τους μαχαιροβγάλτες νεοναζί στο όνομα των ίσων αποστάσεων υπό το πρόσχημα της ουδετερότητας, στην πραγματικότητα παίρνεις θέση αφήνοντας χώρο σε αποβράσματα. Πρόκειται για τους απόγονους των ταγματασφαλιτών και των γερμανοτσολιάδων, με συνεχή δολοφονική πρακτική από τότε μέχρι τώρα
άντε να το πάμε και τυπικά: οι στίχοι "μια νέα θέλουμε ελλάδα που θα σκεπάσει όλη τη γή" δεν σου φαίνονται προσβλητικοί για τους άλλους ανθρώπους που τυχαίνει να μην είναι έλληνες;
στην περίπτωση που δεν καθαριστεί η βρωμιά, ζητάω να φύγω με τα τραγούδια που έχω στείλει. Όλοι μαζί δεν χωράμε.".

Προσωπικά επειδή παίρνω Θέση σε τέτοια ζητήματα -χωρίς να απειλώ ή να προσβάλλω ή να προειδοποιώ το διαχειριστή του stixoi ή τα μέλη του- καταθέτω τα εξής, παίρνοντας απλά Θέση επαναλαμβάνω:

1.
Στις 21-9-2014 καταχώρησα στο stixoi 4 τραγούδια του Παύλου Φύσσα, τα οποία είναι:
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=62936
Για το καλό μου
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=63985
Ζόρια
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=63990
Γάμα τους
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=63984
Ο διαχειριστής τα έγκρινε μετά από σχεδόν δύο χρόνια στις 3-5-2016, λόγω γενικής απουσίας του.

2.
Δεν ξέρω -και δεν μ'ενδιαφέρει- αν ήταν αυτά τα τραγούδια που έκαναν μέλη της Χρυσής αυγής στις 30-5-2016 να κάνουν λογαριασμό http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Stixoinfo&member_id=95437 και να καταχωρήσουν τον ύμνο της Χρυσής Αυγής "Ο Ύμνος της Χρυσής Αυγής" http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=64772 .

3.
Αυτό ήταν το τελευταίο λάθος που μπορώ να ανεχτώ από την διαχείριση όλα αυτά τα χρόνια. Στις 16-6-2016 συμπληρώνοντας 10 χρόνια σε αυτόν τον διαδικτυακό τόπο, ίσως είναι μία καλή ευκαιρία να Αυτοδιαγραφώ σε ένδειξη διαμαρτυρίας ΑΝ ΔΕΝ διαγραφεί ο λογαριασμός της Χρυσής Αυγής και αν δεν διαγραφεί οτιδήποτε έχει ανεβάσει με αυτό το λογαριασμό σε στίχους, τραγούδια, σχόλια και δημιουργίες.

4.
Ανέχτηκα από την διαχείριση να υπάρχουν άτομα παλιά εδώ μέσα με φασιστική νοοτροπία που να τραμπουκίζουν λεκτικά νέα μέλη ή παλιότερα μέλη επειδή απλά δεν τους αρέσουν, αλλά παρέμεινα διότι ήξερα και ξέρω πολλά άτομα από εδώ μέσα που είναι ακριβώς το αντίθετο. Και έτσι έμεινα.
Ανέχτηκα από την διαχείριση να υπάρχουν άτομα νέα λούμπεν φασιστοειδή http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=176635
όπου να την εξυμνούν σε δημιουργίες τους
ή να την σχολιάζουν υπέρ της
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=246490
"κομπλεξικός 17-08-2015 @ 12:41
κι΄εγω σα χρυσαυγιτης πιοτερο τα΄χω με τους νεοέλληνες παρα με τους ξενους. Απαρνηθηκαν το ή ταν ή επί τας, απλα επιβιωση"
... αλλά σκέφτηκα να μην το κάνω ιδιαίτερο θέμα για μερικά λούμπεν φασιστοειδή.

5.
Αλλά όπως πολύ σωστά γράφει η arpistre με την οποία συμφωνώ 100%: "ζητάω από τον διαχειριστή να διαγράψει την καταχώριση του "ύμνου" της χρυσής αβγής από το τμήμα συλλογής τραγουδιών είναι κατάντια το stixoi.info να ξεπλένει τους μαχαιροβγάλτες νεοναζί στο όνομα των ίσων αποστάσεων υπό το πρόσχημα της ουδετερότητας, στην πραγματικότητα παίρνεις θέση αφήνοντας χώρο σε αποβράσματα. Πρόκειται για τους απόγονους των ταγματασφαλιτών και των γερμανοτσολιάδων, με συνεχή δολοφονική πρακτική από τότε μέχρι τώρα άντε να το πάμε και τυπικά: οι στίχοι "μια νέα θέλουμε ελλάδα που θα σκεπάσει όλη τη γή" δεν σου φαίνονται προσβλητικοί για τους άλλους ανθρώπους που τυχαίνει να μην είναι έλληνες;"
Προσθέτοντας μόνο τον Μπρεχτικό τρόπο ως μέσο συνομιλίας με τους Φασίστες-Ναζιστές-Εγκληματίες πως «Ο καλύτερος τρόπος να συνομιλήσεις με έναν φασίστα, είναι να του πετάξεις ένα τούβλο στο κεφάλι», και ειδικά μετά τους θανάτους του Σεχζάτ Λουκμάν και του Παύλου Φύσσα δεν δίνουμε κανένα βήμα και δεν έχουμε καμία ανοχή σε περιπτώσεις παρόμοιων συμμοριών. Τελεία και Παύλα.-

6.
Δεν φταίει μόνο η διαχείριση σε αυτό αλλά κ-υ-ρ-ί-ω-ς τα μέλη του stixoi όπου ΚΑΙ με την σιωπή τους ΚΑΙ με την αδιαφορία τους ΚΑΙ με την συνενοχή τους αφήνουν τέτοιες συμπεριφορές και πρακτικές να γεννούν Αυγά του Φιδιού. Τέτοιους "Ποιητές", "Στιχουργούς" και "Λογοτέχνες" ούτε να τους φτύσω ΔΕΝ θέλω.
... γιατί σημασία έχει να λέγεσαι Άνθρωπος...
https://www.youtube.com/watch?v=JX7guuf-3UU
... δεν μπορούμε άλλους κυρ-Παντελήδες πια...
https://www.youtube.com/watch?v=A_5Fh4V2vPk
... και άλλους ταπεινούς και καταφρονεμένους...
https://goo.gl/4DakwX

7.
Επειδή τα 4 τραγούδια του Παύλου Φύσσα τα καταχώρησα σαν μία απλή παρακαταθήκη και συμβολή στην πάλη υπέρ του Αντιφασιστικού Αγώνα, και επειδή είμαι σίγουρος πως κανένας/μία πραγματικός/ή αντιφασίστας/στρια ΔΕΝ θα ήθελε σε μία ιστοσελίδα τα τραγούδια του πλάι-πλάι με τους στίχους της Χρυσής Αυγής, θα απαιτήσω να διαγραφούν ΑΝ ΔΕΝ διαγραφεί ο λογαριασμός και οτιδήποτε έχει ανεβάσει η Χρυσή Αυγή με αυτό το λογαριασμό. Σε τέτοια θέματα ΔΕΝ χωράνε ίσες αποστάσεις. Τεράστιες και Μεγάλες οι ευθύνες της διαχείρισης.



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 21
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      Αρχή και Τέλος
      Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

mySOCIALmedia https://seizethesky-whiteblack.blogspot.com/2017/08/social-media.html
 
seizeTHEday
08-06-2016 @ 16:02
Δεν ξέρω αν έγινε επίτηδες όλο αυτό και για κάποιους λόγους και σκοπούς συγκεκριμένους, αλλά και μόνο η καταχώρηση από τη διαχείριση αυτών των "στίχων" http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=64772 είναι τεράστια (να το πω κόσμια) Ντροπή και Φρίκη γι' αυτή την κοινότητα που θέλει να λέγεται "Τέχνης" και "Καλλιτεχνική".

Αίσχος.
mona2015
08-06-2016 @ 20:46
Εγώ δεν είμαι εδώ πολλά χρόνια, από πέρυσι το καλοκαίρι...
αλλά τα μαμούνια του FB είναι κι εδώ κι είναι ότι έγραψα...

Δεν ξέρω καν αν υπάρχει κάποια διαχείριση εδώ, το μόνο που ξέρω είναι κάτι μπεκρήδες...
που γράφουν κάποιους στίχους εδώ... είναι ότι έγραψα... κι απειλούν στο ΙΝΒΟΧ...
ΑΜΑΡΥΛΙΣ
08-06-2016 @ 21:33
Συμφωνω απολυτα μαζι σου, δεν ειναι δυνατον να ειμαστε διπλα σε φασιστες, ανθρωποειδη που προσβαλουν τη μνημη, την αντισταση, τη δημοκρατια, τα ιερα και τα οσια, τα εκκατομυρια ζωες που χαθηκαν. Και αν αυτοι δεν διαβασαν ιστορια εμεις και διαβασαμε και ξερουμε. Μακρια τα μιασματα απο το Stixoi info μακρια οι εντεταλμενοι δολοφονοι απο οτι καθαροτερο υπαρχει...τη ποιηση.
Ixtheis
08-06-2016 @ 22:11
Τι έγινε δεν κατάλαβα ?
ΑΜΑΡΥΛΙΣ
08-06-2016 @ 22:11
Αν πραγματι ειναι ετσι φιλε Κωστη ειμαστε αξιοι της μοιρας μας..............Και γιατι τοση ησυχια βρε παιδια??????ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ???????????????????????????
**Ηώς**
08-06-2016 @ 22:58
έχουν πάντως απλωθεί σαν τον ιστό της αράχνης...
δε νομίζω Κωστή να ισχύει αυτό για το διαχειριστή
το Γκαλάντα τον γνωρίζουν κάποιοι και προσωπικά από δω
είναι άδικο να κατηγορούμε ανθρώπους βασισμένοι μόνον σε υποθέσεις και υποψίες
είδα ότι και στα θέματα συζήτησης το κοινοποίησες
ας περιμένουμε
προτείνω να στείλουμε προσωπικά μνμ στο διαχειριστή
το stixoi είναι η μεγαλύτερη σελίδα πανελλαδικά πιστεύω
και σίγουρα έχει κι άλλους βοηθούς που τη διαχειρίζονται ίσως ....
Ιχνηλάτης
08-06-2016 @ 23:59
Συμφωνώ απόλυτα με seizeTHEday!
Δεν μπορεί να καταχωρούνται έτσι ευκολα υμνοι για την Χ.Α.
και κάποιοι άλλοι στιχοι να περιμένουν χρόνια ολόκληρα στην σειρά!
Δηλαδή σε μία ποιητική σελίδα, που εννοείται το επίπεδο είναι υψηλό, πρέπει να χωράνε τέτοια ναζιστικά ξεράσματα;
Για να τα δούν ποιοί!! Οι ομοιδεατες τους!
Πιστεύω στην ελευθερη γνώμη, αλλά οχι στην αθλια προπαγάνδα που γίνετε μέσα απο οποιαδήποτε μορφή "τεχνης"!!!!
Και ο διαχειριστής απορώ πώς επέτρεψε κάτι τέτοιο! Εχει ευθύνη!
Αναπάντεχος
09-06-2016 @ 09:37
Έχω τοποθετηθεί στα θέματα συζήτησης Ο απροκάλυπτος χρωματισμός της σκέψης με στοιχεία ιστορικής και πραγματικής βίας που έχουν ρίζες μέχρι σήμερα στην πατρίδα μας δεν νομίζω ότι έχουν θέση σ'άυτο το site Διότι είναι ακατανόητο να προωθεί ένα διχαστικό λόγο που διαχωρίζει τους Ελληνες σε καλούς και σε κακούς ανάλογα με τα ιδεολογικά τους πιστεύω Έτσι ακριβώς ξεκίνησε η νεότερη ιστορία της Ελλάδας για να φτάσει σήμερα σ'αυτα τα χάλια
Διοτί πάντα υπήρχαν υπηρέτες ξένων κέντρων και ιδεών εξουσίας Ας μην γίνουμε και εμείς θύματα αυτού του φασιστικού λόγου
pennastregata
09-06-2016 @ 12:35
Όπως και στην καθημερινότητά μας, έτσι και στη σελίδα των στίχων, που απαριθμεί πολλές χιλιάδες μέλη, ο φασισμός απών δεν ήταν ποτέ: φασισμός απροκάλυπτος ή κεκαλυμμένος, εκούσιος ή ακούσιος, τυχαίος ή συγκροτημένος. Εντοπίζεται σε αναρτήσεις, σχόλια και αποκλεισμούς και η παρουσία του προσβάλλει τον χαρακτήρα και τον σκοπό της σελίδας. Συνεπώς ο κάθε ένας από εμάς, έχει λόγους να δυσφορεί για τα παραπάνω φαινόμενα ούτως ή άλλως, πολύ πριν και ασχέτως με την συνύπαρξη των τραγουδιών του Φύσσα και του ύμνου της Χ.Α.
Υπάρχουν, λοιπόν, προγενέστεροι και εξίσου σημαντικοί λόγοι και αφορμές για να αισθάνεται κανείς ανήσυχος, θυμωμένος, αηδιασμένος ή ό,τι άλλο.
Προφανώς η διαχείριση δεν έχει την δυνατότητα να ελέγχει άμεσα τις αναρτήσεις και τα προφίλ και αυτό θεωρώ ότι είναι ένα πρόβλημα καθαρά λειτουργικό και (θέλω να πιστεύω) όχι προθέσεων, που θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να λυθεί το συντομότερο δυνατόν.
Σε κάθε περίπτωση, και ανεξάρτητα με τα της διαχείρισης, πιστεύω ότι η σελίδα αυτοπροσδιορίζεται δια του κάθε μέλους της ξεχωριστά αλλά και συνολικά, ότι ο καθένας από εμάς δίνει το στίγμα και την άποψή του και ότι η πλήρης απομόνωση όσων επιχειρούν να βρουν γόνιμο έδαφος για την καλλιέργεια φασιστικών - ναζιστικών - ρατσιστικών ιδεοληψιών είναι από μόνη της απάντηση, και μάλιστα πιο ηχηρή από ότι θα μπορούσε κανείς να φανταστεί.
seizeTHEday
10-06-2016 @ 01:25

seizeTHEday
08-06-2016 @ 23:28
Φωτεινή εγώ τον ξέρω (ίσως) πριν από σένα, κιόλας από το 2007.
Το πρόβλημα δεν είναι ο διαχειριστής αλλά η καταχώρηση που έγκρινε.
Είναι ανεπίτρεπτο σε τέτοια ιστοσελίδα να καταχωρούνται Φασιστικές/Ναζιστικές ιδέες.
Σε δεύτερο επίπεδο όμως αν ο ίδιος καταχώρησε αυτούς τους "στίχους" είναι διπλά υπόλογος.



seizeTHEday
09-06-2016 @ 09:45
Το ερώτημα που παραμένει είναι: γιατί να παραμείνει η καταχώρηση των "στίχων" της Χρυσής Αυγής αφού διαγράφηκε όπως όλα δείχνουν το προφίλ τους;



seizeTHEday
09-06-2016 @ 10:03
Ακριβώς κι εγώ αυτό θέλω να καταδείξω και να καταλήξω στο ερώτημα όπως το διατυπώνει η arpistre.
Γι'αυτό ανέβασα τα screenshots διαδικτυακά για να πιέσω προς μία απάντηση διότι δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το νόημα:
1ον της καταχώρησης εξαρχής των "στίχων" της Ναζιστικής/Φασιστικής/Εγκληματικής συμμορίας,
και
2ον αφού διαγράφηκε (;) το προφίλ τους γιατί δεν διαγράφηκαν και οι "στίχοι" τους.

Τα ερωτήματα μου είναι εύλογα και βάσιμα όταν ο κολλητός μου φίλος ανακάλυψα πως είχε γίνει Χρυσαυγίτης το 2012 και έκτοτε διέκοψα κάθε επαφή μαζί του μαχαίρι. Το φυσάω και δεν κρυώνει.

Εγώ είμαι διατεθειμένος να διαγράψω και τα screenshots και την ανάρτηση αν διαγραφεί η καταχώρηση των "στίχων" της Ναζιστικής/Φασιστικής/Εγκληματικής συμμορίας και αποδοθεί όλο αυτό στην κακή στιγμή.
Η διαχείριση θέλει να το κάνει;

Η διαχείριση θέλει να απαντήσει στο ερώτημα της arpistre:
"Και γιατί τότε η διαχείριση το εγκρίνει; Αυτό το ερώτημα πρέπει να απαντηθεί από την διαχείριση, εάν η ίδια το επιθυμεί. Εάν δεν το επιθυμεί για τους λόγους της, είναι δικαίωμα των μελών που το επιθυμούν να πάρουν τα μπογαλάκια τους και να μη συνυπάρχουν με τις λέρες"



seizeTHEday
09-06-2016 @ 18:51
Ευχαριστώ σε όσες και όσους άφησαν (ή πρόκειται να αφήσουν) το αποτύπωμα τους σε αυτή την ανάρτηση. Είναι σημαντικό για μένα.
arpistre
10-06-2016 @ 02:37
νομίζω ότι η άνεση που έχουν τα μέλη να εκφράζονται μέσα από τη σελίδα τους και να απομονώνουν ή να συσπειρώνονται γύρω από άλλα μέλη, είναι ένας καλός τρόπος λειτουργίας του σάιτ. Αν η διαχείριση έκανε χρήση της εξουσίας διαγραφής, θα έθετε τον εαυτό της στον κίνδυνο των αυθαιρεσιών. Όπως έχουν τα πράγματα, το κάθε μέλος κρίνεται από τα άλλα μέλη, με βάση το πώς συμπεριφέρεται. Εάν το επίπεδο γενικότερα είναι χαμηλό, ίσως και πάλι δεν αναλογεί στην διαχείριση να το ανεβάσει.
Είναι πολύ διαφορετικό, όταν μιλάμε για το αρχείο των τραγουδιών. Νομίζω συμφωνούμε ότι άλλη είναι η σημασία να ανεβαίνει το επίμαχο "τραγούδι" τώρα, που τα πράγματα κατευθύνονται προς τον ολοκληρωτισμό και η κοινωνία διαρκώς εκφασίζεται και άλλη σημασία θα είχε αν ανέβαινε ύστερα από πενήντα χρόνια, για ιστορικούς λόγους
Όμως εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να γίνουμε ιστορικοί του μέλλοντος. Και ούτε μπορούμε να αγνοήσουμε ότι οι διάφοροι ύμνοι των κομμάτων, των ομάδων κλπ είναι εργαλεία για προπαγάνδα και για διατήρηση ενότητας μέσω της ενίσχυσης του "ανήκειν"
Όταν η διαχείριση διαγράφει μεν το φασιστικό προφίλ, αλλά διατηρεί και ιδιοποιείται την ανάρτηση του φασιστικού ύμνου, νομίζω ότι ενεργεί υποκριτικά. Επίσης είναι σαν όλο το σάιτ να αναγνωρίζει και να αποδέχεται ότι αυτό το πράγμα έχει θέση εδώ. Ξαναλέω ότι δεν μιλάμε για το τι κάνει ο καθένας στη σελίδα του. Μιλάμε για μια τόσο χαλαρή πολιτική ουδετερότητας, που στο τέλος ξεπλένει τους φασίστες.
Δεν είναι περίεργο που υπάρχουν έντονες αντιδράσεις. Πόσο μας αρέσει να είμαστε μέλη ενός χώρου που βάζει στο ίδιο σακί τα τραγούδια του αντιφασίστα Παύλου Φύσσα και τον φασιστικό ύμνο εκείνου που τον δολοφόνησε; Τι στομάχια είμαστε και μπορούμε να τα καταπίνουμε όλα μαζί;
Το περίεργο για μένα είναι να υπάρχουν μέλη που να μην αντιλαμβάνονται τέτοιες διαφορές. Και να ανέχονται να βρίσκονται σε ένα σάιτ, όπου φόρα-παρτίδα η ίδια η διαχείριση θα φαίνεται να έχει ανεβάσει τον ύμνο της χρυσής αβγής
seizeTHEday
10-06-2016 @ 10:26
Συμφωνώ απόλυτα Μαρία μου σε όσα γράφεις σχετικά με το επίμαχο θέμα και όπως σχεδόν πάντα -από όσο μπορώ να θυμάμαι- ο λόγος σου σε τέτοια κρίσιμα θέματα και σημαντικές στιγμές είναι εύστοχος, οξυδερκής, επίκαιρος και κυρίως ζωντανός με παλμό. Είσαι Παρούσα σε αυτή τη Ζωή (και το λέω για όλους/ες που δεν σε ξέρουν προσωπικά) και δεν είσαι ένα άτομο που δίνει μ-ό-ν-ο μία μάχη κρυμμένη πίσω από ένα πληκτρολόγιο.

Τώρα αν θέλουμε να δούμε το stixoi.info σαν βάση δεδομένων, σαν αρχειακό υλικό, ή απλά σαν ένα λεξικό, ή απλά σαν μία βιβλιοθήκη (αυτό σκεφτόμουν να γράψω από χθες αλλά πολύ εύστοχα με πρόλαβες Μαρία μου) ΔΕΝ μπορούμε να το αποσυνδέσουμε χωροχρονικά -όπως και τίποτα άλλωστε- από τα (ιστορικά) γεγονότα που διαδραματίζονται σε χρόνο παρόντα.

Δηλαδή (με λίγα, απλά και κατανοητά λόγια) αν έχεις μία δημόσια βιβλιοθήκη κάπου στην Ελλάδα του 1943 και πας και μου βάλεις το βιβλίο "Ο Αγών Μου" του Αδόλφου Χίτλερ, επειδή θέλεις να έχεις στα ράφια σου όλες τις απόψεις και να κρατάς ίσες αποστάσεις, τότε για μένα είναι πολύ λογικό να σε ξυλοφορτώσουν άγρια τα μέλη του ΕΑΜ και οι Αντάρτες του ΕΛΑΣ και αν δεν συνετιστείς να υποστείς και τις ανάλογες συνέπειες. Τόσο Απλά. Σήμερα βέβαια ΔΕΝ χρειάζεται να φτάσουμε σε χειροδικίες και αυτοδικίες γιατί μας δίνονται άλλα μέσα και τρόποι επίλυσης των περισσότερων προβλημάτων. Τουλάχιστον ακόμα. Και αν μας το "επιτρέψουν" οι Ναζιστές/Φασίστες/Εγκληματίες/Δολοφόνοι όποιο μανδύα και αν φορέσουν και τα Αφεντικά που υπηρετούν.

Σήμερα αν υπήρχε έστω και λίγη (στοιχειώδης) συμπόνοια, κατανόηση, συμπαράσταση και αλληλεγγύη σε αυτή τη Μάνα την Μάγδα Φύσσα (που θα έπρεπε να την θεωρούμε όΛΟΙ και όΛΕΣ Μάνα μας) τέτοια περιστατικά θα έπρεπε να ξεσηκώνουν -έστω και διαδικτυακά- σχεδόν σύσσωμα κάθε λογικό και στοιχειωδώς δημοκράτη και προοδευτικό άνθρωπο, πέρα από κάθε ιδεολογία. Έλα όμως που ΔΕΝ το κάνουν...


Εγώ προσωπικά (και το ανακοινώνω για τελευταία φορά) αν δεν διαγραφεί μέχρι τις 16-6-2016 ο επίμαχος Ύμνος Της Χρυσής Αυγής εγώ αποχωρώ από την ιστοσελίδα τελειωτικά, οριστικά και αμετάκλητα και α-π-α-ι-τ-ώ από την διαχείριση να διαγραφούν ΚΑΙ τα 4 τραγούδια που ανέβασα του αντιφασίστα Παύλου Φύσσα. (Την ημερομηνία δεν την διάλεξα τυχαία αλλά έτυχε να συμπίπτει σε σύντομο χρόνο η επέτειος της 10χρονης παρουσίας μου στην ιστοσελίδα. Που να ήξερα πως η τελειωτική αφορμή για να φύγω θα ήταν ο Ύμνος Της Χρυσής Αυγής; Τα αίτια είναι πιο παλιά και πιο βαθιά.)


Στην Ιστοσελίδα αυτή ΔΕΝ χωράνε ΜΑΖί τα τραγούδια του Παύλου Φύσσα και οι Ύμνοι της Χρυσής Αυγής. Τελεία και Παύλα.-
Η διαχείριση και τα μέλη του stixoi.info πρέπει να διαλέξουν.-
(ΔΕΝ πρόκειται να κάνω άλλη ανακοίνωση γι'αυτό το θέμα.-)
pennastregata
10-06-2016 @ 11:54
Κατανοητή και σεβαστή η άποψή σου, καλέ μου, έχω όμως να σου παραθέσω και μια άλλη οπτική: Η αποχώρηση των μελών που δεν συμμερίζονται και αντιμάχονται τις επιμολυντικές φασιστικές ιδεοληψίες, δεν δίνει έρεισμα σε όλα τα φασιστοειδή ώστε να οικειοποιηθούν ΚΑΙ αυτόν εδώ τον χώρο;
Ο Παύλος Φύσσας είναι ένα παιδί το οποίο δολοφονήθηκε άνανδρα, άδικα και κατόπιν ρητών εντολών. Εξέφραζε πάντοτε τις απόψεις και τα συναισθήματά του του και μέσα από τα τραγούδια του , όπως κάνουμε και εμείς, στο βαθμό που μας αναλογεί, σε τούτη εδώ τη σελίδα. Επίσης είμαι σίγουρη ότι δεν ήταν φιλοδοξία του Φύσσα να πεθάνει και μάλιστα με αυτόν τον φρικτό τρόπο, ούτε να ηρωοποιηθεί μέσω του θανάτου του. Επίσης πολλοί είναι οι -όχι "επώνυμοι"- άνθρωποι που έχουν κακοποιηθεί, τρομοκρατηθεί, πεθάνει από τέτοιες φασιστικές πρακτικές αλλά η κοινωνία κοιμόταν τον ύπνο του δικαίου για χρόνια.
Ρωτώ, λοιπόν: από πού και ως πού θα ωφελήσει σε κάτι, μέλη αξιόλογα που καταθέτουν εδώ μέσα νου και ψυχή, όπως εσύ, να αρχίσουν να αποχωρούν, εκχώρώντας τη σελίδα των στίχων στους φασίστες;
Φυσικά και απαιτώ από τη διαχείριση να λάβει θέση και να αιτιολογήσει γιατί και πώς επέλεξε να επιτρέψει και να διατηρήσει την ανάρτηση της Χ.Α. (αν δεν έχει χακαριστεί η σελίδα, πάγμα το οποίο δεν θεωρώ και απίθανο...) και να λάβει το θάρρος της γνώμης της διαγράφοντας ή μή την ανάρτηση, για να ξέρουμε και εμείς αν αξίζει τον κόπο να καταθέτουμε το μέσα μας εδώ μέσα. Όμως αυτό είναι κάτι που απαιτώ για όλους εκείνους που για χρόνια αναρτούν δημιουργίες που σίγουρα ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ με τις επικίνδυνες, κακόβουλες και ασυνάρτητες μπούρδες του κάθε φασίστα, όχι μόνο για τον συγχωρεμένο τον Παύλο...
Αναπάντεχος
10-06-2016 @ 13:48
Θα μπορούσε καποιος να φανταστεί διάφορα για το ρόλο της σελίδας και του διαχειριστη της Αν έκανε λάθος οφείλει να το πει και να πράξει ανάλογα Αν σιωπήσει θα πλανάται μια υποψία υπόθαλψης ενός ύμνου που έχει σχέση με μια οργάνωση που έχει χαρακτηριστεί εγκληματική Άλλωστε είναι υποχρέωση του αφού πήρε επάνω του την δημοσίευση Νομίζω οτι πλέον άνοιξε μια καινούργια σελίδα στο σαιτ που πρέπει να μην μείνει ανοιχτή
Η ελευθερία έκφρασης χωρίς αντίκρισμα είναι μια μορφή κυριαρχίας
ψιτ-ψιτ
10-06-2016 @ 17:24
του καλαντα του εστειλε κανεις μνμ ;
seizeTHEday
11-06-2016 @ 09:17

seizeTHEday
10-06-2016 @ 12:58
pennastregata μου ο λόγος σου και η παρουσία σου σε αυτήν την ανάρτηση με τιμούν ιδιαίτερα και σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Όμως επειδή "έτυχε" να ανεβάσω εγώ προσωπικά τα 4 τραγούδια αυτά του αντιφασίστα KillahP -και χωρίς να θέλω να το παίξω κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά είμαι δηλαδή ένα απλό (και όχι πρωτοπόρο) μέλος της αντιφασιστικής και αντιρατσιστικής κοινότητας- έχω ιδιαίτερη και διπλή ευθύνη γι'αυτά, εφόσον ξέρω πως υπό κανονικές συνθήκες κανένας/μία πραγματικός/ή αντιφασίστας/στρια ΔΕΝ θα ήθελε στον ίδιο διαδικτυακό χώρο τα τραγούδια του αντιφασίστα Παύλου Φύσσα με τα βοθρολύματα των Φασιστών/(Νεο)Ναζιστών/Δολοφόνων/Εγκληματιών/Μαφιόζων KAI είμαι υποχρεωμένος να το καταγγείλω και να διαχωρίσω τη θέση μου χωρίς αστερίσκους.

Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ για τη θέση σου. Αλλά αυτό που έγραψα πιο πάνω ΔΕΝ αλλάζει.


seizeTHEday
10-06-2016 @ 18:07
Το έχει ήδη δει Ψιτάκο αφού διέγραψε το μέλος ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ την ίδια μέρα που έβγαλα το κείμενο στις 8-6-2016
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Stixoinfo&member_id=95437


seizeTHEday
11-06-2016 @ 08:42
Αναπάντεχε συμφωνώ μαζί σου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμμετοχή σου.


..."απάντηση" στο σχόλιο της arpistre στα θέματα συζήτησης
Άστα να πάνε Μαρία μου. Τι κι αν έχουνε γίνει δεκάδες σφαγές
http://thehistoryofgreece.blogspot.gr/p/blog-page_1206.html
σημασία έχει οι σημερινοί γνήσιοι και φανεροί απόγονοι των ταγματΑΛΗΤώΝ πρέπει να έχουν την ίδια προβολή (αυτή των ΙΣΑαποστάκηδων) και μεταχείριση στο αρχείο του stixoi.info.
Αίσχος. Αίσχος. Αίσχος.

arpistre, 10-06-2016 @ 21:03
σαν σήμερα κλείνουν 72 χρόνια από τη σφαγή στο Δίστομο. Υπάρχουν συγκλονιστικές μαρτυρίες από ανθρώπους που επιβίωσαν, κρίμα για τους φίλους του "φλεγματικού πολιτισμού" που θα στενοχωρηθούν αν ακούσουν αυτές τις μαρτυρίες
οι πολιτικοί απόγονοι των καθαρμάτων έχουν ένα φορέα με το όνομα "χρυσή αυγή", σηκώνουν το δεξί ξερό τους σε ναζιστικό χαιρετισμό και φωνάζουν sieg heil
εγώ που θεωρώ ότι είναι δείγμα υγείας να μας ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι πότε-πότε, λέω ότι είναι ξεφτίλα και ντροπή να υπάρχει στο σάιτ ο ύμνος των χρυσάβγουλων
και λέω ότι η ανοχή είναι περισσότερο στήριξη και λιγότερο απαξίωση. Γιατί όταν συμβαίνει κάτι και δεν αντιδράς, αυτό εξακολουθεί και συμβαίνει
και λοιπόν, να σβήσει αυτός ο λεκές από το αρχείο των τραγουδιών
ή να σβηστώ εγώ και η συμβολή μου στο παραπάνω αρχείο. Το αυτό και για όσες και όσους το επιθυμούν
KONSTANTINOS
13-06-2016 @ 13:29
Καλοί μου φίλοι, θα μου επιτρέψετε να εκφράσω και την δική μου ταπεινή γνώμη. Κατ' αρχήν είμαι πολέμιος και ορκισμένος εχθρός της ερπετοειδούς φασιστικής συμμορίας που αναφέρετε. Δεν μπήκα καν στον κόπο να διαβάσω αυτόν τον ύμνο και ούτε πρόκειται ποτέ να το κάνω. Όμως, το γεγονός ότι η ηλικία μου ξεπερνάει τον μισό αιώνα, μου προσφέρει την απαιτούμενη εμπειρία η οποία μου επιτρέπει να βλέπω τις καταστάσεις με νηφάλια και αντικειμενική διάθεση! Είμαι λοιπόν της άποψης ότι στην Δημοκρατία έχουν θέση ακόμα και οι αρνητές της. Προσωπικά εμένα, παρ' ό,τι κατηγορηματικά και ασυζητητί διαφωνώ με τις θέσεις του συγκεκριμένου μορφώματος, δεν θα με ενοχλούσε να παραμείνει ο ύμνος του, με την ιδιότητα της απλής καταγραφής!
Ημερολόγιος
13-06-2016 @ 14:49
Μαζί σου, αλλά... εδώ βάλαμε ανεγκέφαλους δολοφόνους μέσα στη βουλή κι εσύ ζητάς να φύγουν από μία σελίδα που ανεβάζουν ανώνυμοι; Δύσκολο το βλέπω...
seizeTHEday
12-07-2016 @ 13:56
seizeTHEday
15-06-2016 @ 14:17

16/6/2006~16/6/2016: 10 χρόνια στο stixoi.info.

Που να ήξερα (να το φανταζόμουν καλύτερα) πως η επέτειος αυτή θα συνέπιπτε με την αφορμή για την οριστική μου αποχώρηση από το stixoi.info. Η αφορμή θα ήταν αυτή η και καλά "απολιτίκ στάση" της διαχείρισης της σελίδας.
Βλέπε:
Ο Ύμνος της Χρυσής Αυγής
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=64772
Για μένα η και καλά "απολιτίκ στάση" ενάντια στο Φασισμό/Ρατσισμό ισοδυναμεί με έμμεσο/ακούσιο ψήφο στη Χρυσή Αυγή -και ειδικά μετά το 2012- και αφού δεν έχει στεγνώσει/δικαιωθεί ακόμα το αίμα από τον Σεχζάτ Λουκμάν και τον Παύλο Φύσσα.


Οι αναλυτικοί λόγοι στις Δημιουργίες:
Καταγγελία για Χρυσή Αυγή
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=260102
Το stixoi.info στηρίζει Ναζιστές;
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=260232
Το stixoi.info στηρίζει Φασίστες;
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=260309


Οι αναλυτικοί λόγοι στα Θέματα Συζήτησης:
Διαγραφές μελών
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Ytalk&act=details&id=1225
Ελευθερία λόγου σε.... ελεύθερο χώρο!!!
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Ytalk&act=details&id=733
Οικονομικές απαιτήσεις και τοποθέτηση διαφήμισης
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Ytalk&act=details&id=1683


Κάτι ήξερα τελικά και από το Νοέμβρη του 2015 είχα φτιάξει blog με όλες τις σκέψειςΣΤΟχαρτί μου συγκεντρωμένες σε ένα ιστολόγιο. Άρα θα με βρίσκετε πλέον εδώ:
https://seizethesky-thoughtsonpaper.blogspot.gr/


Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Blogs&act=details&id=6221

---


Από 30-5-2016 που είχε ανέβει ο "Ύμνος Της Χρυσής Αυγής"
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=64772
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&sort=alpha&lyricist_id=5272
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&sort=alpha&composer_id=4648
έχουν περάσει 42 μέρες και μόλις 34 μέρες (και συγκεκριμένα στις 8-6-2016) από εκείνο το μέλος του stixoi.info όπου το κατάγγειλε δημόσια στα θέματα συζήτησης του σάιτ.

Κάλιο αργά παρά... αργότερα θα μπορούσαμε να πούμε προς την διαχείριση του stixoi.info αν και ΔΕΝ θα χρειάζονταν να γίνουν και να ειπωθούν όλα αυτά εξ αρχής σε κάτι που αφορά απλά και μόνο μία ναζιστο-εγκληματικο-φασιστο-συμμορία.

Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω την διαχείριση του stixoi.info όπου διέγραψε τον επίμαχο "ύμνο", έστω κι αν άργησε, έστω κι αν αναγκάστηκα να αυτοδιαγράψω τα πάνω από 360 κείμενα που είχα καταχωρήσει για πρώτη φορά στο stixoi.info.

Τέλος αν έγραψα και κάτι "παραπάνω" και αιχμηρό προς τη διαχείριση το παίρνω πίσω αφού για μένα σταματά εδώ η όλη ιστορία. (Καλή συνέχεια σε όλους και όλες.)

Και ΜΗΝ ξεχνάμε:
Η πάλη ενάντια στο Φασισμό και το Ναζισμό θα πρέπει να μας ε-ν-ώ-ν-ε-ι και ΌΧΙ να μας χωρίζει.
.&-
Nemo
15-07-2016 @ 02:23
Θεωρώ πως η οποιαδήποτε μορφή φίμωσης, από όπου κι αν προέρχεται και για οποιονδήποτε λόγο, είναι πράξη φασισμού.

Σιγά μην φοβηθούμε το γελοίο υμνο της Χ.Α.
Nemo
16-07-2016 @ 17:00
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=64772

Έχει σβηστεί....

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο